Polski wywiad

Polski wywiad
,,NIE MOŻNA TWIERDZIĆ, ŻE CYWILIZACJA SIĘ NIE ROZWIJA. WSZAK W KAŻDEJ NOWEJ WOJNIE ZABIJAJĄ LUDZI W ULEPSZONY SPOSÓB"

piątek, 8 sierpnia 2014

Cześć!

                                                   Witam!!!!!!!
Dziękuję za wejście na mojego bloga. Mam nadzieję, że będzie się  Wam  podobał. Jestem otwarta na krytykę jeśli chodzi o moje zapiski, ale bardzo proszę, by była ona uzasadniona. Z góry chciałam podziękować mojej mamie oraz  tacie, który podał mi kilka ciekawych pomysłów. Cały blog dedykuję moim przyjaciółkom: Basi, Chrzanowi oraz Patrycji, które były ze mną cały czas i w niecierpliwości czekały na ten blog, jak i również pomagały tworzyć postacie, kiedy siedziałyśmy razem na plaży (mówię, bo być może nie pamiętają). To tyle z mojej strony....A i bym zapomniała!!! Notatki będą pojawiały się w wyznaczone przeze mnie terminy!! To chyba już wszystko. Jeszcze raz dziękuję za wejście  oraz wszystkim osobom, które się udzielały w  tworzeniu. Jestem dumna mając takich znajomych i rodzinę!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz